ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونیک | طراح قالب
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
قالب وبلاگ
موضوعات
مهدويت
شميم كوثر
ولايت نامه
معلم مطهر
جنگ نرم
بصیرت
بيداري اسلامي
مقالات ويژه
شعر
ستیز با فتنه
حجاب
با شهدا
طب سنتي وسلامتي
English
فراماسونري
آرشیو مطالب
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
پیوند های روزانه
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آقا(امام خامنه ای)
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
انتخابات وچند نكته

"بسم الله الرحمن الرحيم"

انتخابات و چند نكته          

نوشته شده توسط عمار(وبلاگ منم عمار)

 

           اين روزها بازار انتخابات داغ شده و در گوشه وكنار شهر شور و شوق موج مي زند و البته بايد خدا را شاكر باشيم كه چنين ملت بصير و فهيم و در صحنه اي داريم.خدا را شكر كه با وجود تبليغات  سنگين و تهاجم رسانه اي دشمن به نداي ولي امر خويش لبيك گفته و به فعاليت انتخاباتي مي پردازند.انشا الله كه با حضور پرشور خود پاي صندوقهاي راي  پاسخي بس دندانشكن  به تمامي خصومت ها و كينه ها داده و بار ديگر چشم جهانيان را خيره خواهيم نمود و دهان ياوه گويان را خواهيم بست. در اين نوشتار به هيچ عنوان قصد بر آن نيست كه اين فعاليتها ناديده گرفته شده يا خداي نكرده تضعيف شوند. صد البته اين فعاليتها لازم و ضروري بوده و باعث پويايي فضاي كشور شده و باعث ارتقا  سطح فرهنگ و اداراك سياسي  كشور خواهدشد. آنچه در زير خواهد آمد نقطه نظرات شخصي بنده بوده و فقط و فقط  به جهت  ياد اوري ميباشند.

1.     انتخابات و مسئله انتظار

اي خانه ات آباد خراباتت كو؟            اي چشمه نور انشعاباتت كو؟

در شهر نشانه اي ز تبليغ تو نيست      اي عشق ستاد انتخاباتت كو؟

 

     اين روزا در جاي جاي شهر ستاد انتخاباتهاي متعدد برپا شده و حضور مردم در اين ستادها نشانه اي از شور و شوق آنها براي ساختن آينده كشورشان است.ستاد هاي برادران وخواهران در كنار يكديگر صبح تا شب و گاها به صورت شبانه روزي به فعاليت مي پردازند. همانطور كه در بالا اشاره كردم بايد از اين بابت خدا را شاكر باشيم و هستيم.

    اما سوال :در تمامي سطح شهرمان چند جا نشاني از يوسف فاطمه(عج)  پيداست؟ چند محل براي تبليغ امام زمانمان داريم كه نه به صورت شبانه روزي كه به صورت  پاره وقت به تبليغ در مورد امام زمان (عج) مي پردازند؟ چقدر براي آشنا كردن جوانانمان با امام زمان وقت ميگذاريم؟ تا كجا حاضريم براي اثبات حقانيت مهدويت پا فشاري كنيم و نظرات مخالف را با صبر و حوصله پاسخ بگوييم؟و...

    كارواني به دنبال كاروان ديگر از اين مسجد به آن مسجد، از اين محل به آن محل و از اين روستا به آن روستا حتي تا دور ترين مناطق روانه ميشود. آيا حاضريم همين كار را براي امام زمان انجام دهيم؟ آيا جاي اين خلا فرهنگي احساس نميشود كه بايد ديار به ديار و وجب به وجب اين مملكت را بپيماييم و پاسخگوي شبهات و سوالات بيشمار حوزه مهدويت باشيم بخصوص در نسل جوان ونوجوانمان؟ آيا ما كه مي توانيم كاري بكنيم كه جوان ما جذب فعاليت سياسي شود نمي توانيم از همين پتانسيل در حوزه مهدويت استفاده كرده و كاري كنيم تا هر جوان و نوجوان ما خود يك مبلغ براي امام زمان(عج) باشد؟....

2.     انتخابات و اخلاق

متاسفانه ديده ميشود كه گاها تبليغات به گونه اي انجام ميشود كه جاي خود را به تخريبات مي دهد يعني شما مي تواني يك پله بالا تر بروي اما بايد رقيب خودت را پله صعود قرار دهي. اصرار بر به كرسي نشاندن حرف خود آنجا كه از روال منطق و عقل خارج شد و پا در عرصه تعصب گذاشت بي اخلاقي  بوجود مي آورد. البته رقابت بايد باشد و هركس استدلال خودش را دارد اما نبايد به هر قيمت حرف خود را زد.شعارهايي كه در پار ه اي از موارد در حمايت از يك كانديداي خاص است متاسفانه گاهي تخريب و حتي توهين به كانديداي ديگر بوده كه اين امر باعث تحريك گروه مقابل در ساختن شعاري عليه ديگري ميشود.در حالي كه در اخلاق اسلامي بايد مراقب خيلي از رفتار و حرفها و شعارهاي خود باشيم. در اين ميان هيجان بوجود آمده كه گاها كاذب نيز مي باشد عده اي را برآن مي دارد تا اين هيجان را به انواع مختلف تخليه كنند حال فرقي نمي كند با موتورسوري آنچناني يا منفجر كردن ترقه و... باشد كه در هر صورت موجب آزار واذيت ديگران مي شود.

3.     انتخابات و ميهن دوستي

در اينكه هر آدمي وطن خويش را دوست دارد هيچ شكي نيست اما سوال اينست كه مرز اين دوستي تا كجاست؟ همين چند روز قبل تلويزيون گزارشي در مورد انتخابات پخش كرد كه در آن معيارهاي يك كانديدا از ديدگاه مردم منعكس ميشد در اين ميان  علاوه بر تدين و تعهد و اخلاص و خدمتگزاري و... معياري با عنوان «وطن پرستي» از سوي يكي از بينندگان مطرح گرديد. آيا وطن دوستي بايد به مرز پرستش برسد؟جداي از اينكه منظور فرد مورد نظر چه بوده جاي اين سوال باقيست كه اگر ما بين ديانت و وطن دوستي  مجبور به انتخاب يكي باشيم آيا اگر دوستيمان در حد پرستش وطن باشد وطن را برمي گزينيم يا ديانت را؟آيا آنجا كه به دو كانديدا برخورديم با صفات مشترك و تقريبا مساوي اما يكي وطن پرست بود او بايد انتخاب شود ؟ صد البته ديانت و وطن دوستي دو معيار جدا از هم و مقابل يكديگر نبوده و قابل جمع با يكديگرند وليكن بايد از افراط در اين مورد پرهيز نموده و  از تاكيد بيش از حد فقط بر يك جنبه  پرهيز نمود.

 

   همانطور كه در بالا گفته شد اين نوشتار سعي در نفي فعاليت هاي انتخاباتي نداشته و ندارد و بار ديگر تاكيد بر حضوري پرشور دارد .آنچه از حضورتان گذشت  پيشنهاداتي بود تا بتوان هر چه بهتر اين فضا را به سمت رقابتي سالم سوق داده و از اين پتانسيل در جهت پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي كه همانا اتصال اين انقلاب به انقلاب جهاني حضرت بقيه الله(عج) است استفاده كرد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدي (عج) از نهضت خميني محافظت بفرما

خامنه اي امام مرجع عالي مقام  به لطف خود نگهدار.

التماس دعا

يا علي مدد

عمار





+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

درباره ی ما

بر رشته های معجر زهرا(س) قسم سید علی خنجر به حنجر می زنم گر تو هوای سرکنی
نویسندگان
عمار
پیوند های وبلاگ
هادي نت شبكه مجازي امام هادي
ايكس شبهه: پاسخگويي آنلاين به شبهات
پايگاه فرهنگي خبري حماسه
پايگاه مداحي كربلايي محسن احمدي
.: گل نرگس :.
مشتاقان كربلا
در قلمرو آفتاب
صهيون پژوه
طب سنتي
با ولایت تا شهادت..::: اللهم عجل لولیک الفرجهم :::..
هیئت عاشقان حضرت زهرا(س)
زمين ديگر جاي ماندن نيست
مداحی
پورتال جنبش مصاف
وبلاگ استاد رائفی پور
موسسه موعود
شیعه تی وی
علمدار 133
الغوث
کیهان
رئیس جمهور مجازی
وعده صادق
نقد فرقه ضاله دين نماي قرن
مبارز کلیپ
مدافع کلیپ
انصار کلیپ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم و آدرس iamammar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی آنلاین
طراحی سایت
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 38982
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2


value="http://goftomanedini.net/up/ammar.swf" />
Powered by LOXBLOG
Designed by Web-Tools.IR
خروجی وبلاگ

قالب وبلاگ

بازی آنلاین

دانلود

دانلود

بازی آنلاین

بازی آنلاین

نیوزفا - خبر

عکس

طراحی سایت

دانلود

قالب وبلاگ

اسکریپت