ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونیک | طراح قالب
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
قالب وبلاگ
موضوعات
مهدويت
شميم كوثر
ولايت نامه
معلم مطهر
جنگ نرم
بصیرت
بيداري اسلامي
مقالات ويژه
شعر
ستیز با فتنه
حجاب
با شهدا
طب سنتي وسلامتي
English
فراماسونري
آرشیو مطالب
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
پیوند های روزانه
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آقا(امام خامنه ای)
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
آرشيو پيوندهای روزانه
جوانان و بيداري اسلامي

جوانان و بیداری اسلامی

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/18818/smpl.jpgشركت‌كنندگان در اجلاس جهانی «جوانان و بیداری اسلامی» كه از ۷۳ كشور دنیا در تهران گرد هم آمده بودند، امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار كردند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گزیده‌ای از بیانات ایشان را در طول ۲۱ سال اخیر درباره «جوانان و بیداری اسلامی» منتشر می‌كند:

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif امروز مسجد‌ها كانون جنبش‌هاست
در مقابل فرهنگ كفر و استكبار، مسلمين را ضعيف بار آورده بودند كه احساس ضعف مى‌كردند. در جاهايى كه امروز ميليونها مسلمان توانسته‌اند سهم و حقى در حكومتها به دست بياورند، تا قبل از انقلاب اسلامى، كسى جرأت نمى‌كرد دم از اسلام بزند. در اين كشورهاى اسلامى كه امروز ائمه‌ى جمعه و جماعاتشان، تشكيلات به وجود مى‌آورند و مسجدها رونق پيدا مى‌كنند و كانون تحرك مى‌شوند، تا ديروز مسجدها متعلق به يك‌مشت پيرمرد از كار افتاده بود. امروز آن مسجدها، جاى جوانان‌ و كانون جنبش‌هاست.
سخنرانى در ديدار با كاركنان قوه قضائیه و سازمان تبلیغات اسلامی ۱۳۶۹/۰۴/۰۶

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حاملان بشارت‌های بزرگ
وقتى جوان در يك كشورى بيدار شد، اميد به بيدارى‌هاى عمومى در آن كشور افزايش پيدا ميكند. امروز جوانهاى ما در سرتاسر جهان اسلام بيدار شده‌اند. اين همه دام مقابل پاى جوانها قرار داده شده، اما جوان مسلمان و غيور و بلندهمت، از اين گرفتارى‌ها خودش را نجات داده. شما مى‌بينيد در تونس، در مصر، در ليبى، در يمن، در بحرين چه اتفاق افتاد؛ در بقيه‌ى كشورهاى اسلامى چه حركتى به وجود آمده. اينها همه بشارت است.
بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانى‌ «جوانان و بيدارى اسلامى» ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif حركتی به نام خدا
در مصر هم جوانها هستند كه دارند خيلى كارها را ميكنند؛ همچنين كسانى كه با جسم خودشان، با جان خودشان، با همه‌ى وجود خودشان، رنج و محنت حاكميت آن طواغيت را، آن طاغوت را لمس و حس كردند. حركت، حركت از مساجد است؛ حركت نمازجمعه‌اى است؛ حركت به نام خداست؛ اينها خيلى ارزش دارد. و حركت، حركت عمومى است.
بیانات در مردم آذربایجان شرقی ۱۳۸۹/۱۱/۲۷

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif اسلام؛ یگانه امید جوانان مسلمان
اسلام كه بتدريج به دست فراموشى سپرده مى‌شد و هرگز هيچ اميدى را در دل جستجوگر انسانهاى دردمند و بى‌تاب بر نمى‌انگيخت، اكنون به يگانه اميد روشن ملتهاى مسلمان، مخصوصا جوانان و بيداردلان و دردمندان تبديل يافته است؟ آرى، فهم و تحليل درست اين حوادث شگفت‌آور، اگرچه براى مغزها و ذهنهاى بيگانه از حقيقت اسلام و بى‌خبر از سرگذشت واقعى اسلام ناممكن است، ليكن براى صاحبان بصيرت،پاسخ در يك كلمه است: معجزه‌ى انقلاب.
پيام به مناسبت اولين سالگرد ارتحال حضرت امام خمينى(ره) ۱۳۶۹/۰۳/۱۰

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif نسل جوان اسلام را فراموش نكرده است
حقيقت آن است كه مسلمين در يكى دو دهه‌ى اخير در شرق و غرب جهان اسلام و حتى در كشورهاى غير اسلامى، نهضت حقيقى و عميقى را شروع كرده‌اند، كه بايد نهضت «تجديد حيات اسلام» ناميده شود. اينك، اين نسل جوان و تحصيلكرده و برخوردار از معارف زمان است، كه بعكس توقّع مستعمران ديروز و مستكبران امروز، نه تنها اسلام را، فراموش نكرده، بلكه با ايمانى پر شور، كه با استفاده از پيشرفت معارف بشرى، بسى روشن‌بينانه‌تر و ژرف‌تر نيز شده است، بدان روى آورده و گمشده‌ى خود را در آن مى‌جويد.
پيام به حجاج بيت‌الله الحرام ۱۳۷۲/۰۲/۲۸

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif توجه جوانان به جنبه سیاسی دین
امروز دين در مركز توجّهات جهانى قرار دارد. امروز براى سياسيّون، متفكّران، متخصّصان مسائل و علوم اجتماعى و بسيارى از توده‌هاى مردم بخصوص جوانان‌ در بسيارى از نقاط عالم و به‌طور خاص در كشورهاى اسلامى، دينِ مورد توجّه، اسلام شريف و احكام مقدّس اسلامى است. يقيناً بخش عمده از حادثه‌اى كه برخلاف انتظار و برخلاف طبيعت جريان عادّى جهانى در يكى، دو دهه اخير به وجود آمده است، مربوط به پيروزى دين و اسلام در اين كشور و تشكيل نظام اسلامى است. لذاست كه امروز مطالعات بر روى دين در سرتاسر دنيا، از جنبه سياسى دين جدا نيست؛ دين را مجرّد از تأثير سياسى آن نگاه نمى‌كنند و موضع‌گيريها بر اين اساس است؛ همچنان كه دلهايى كه متوجّه دين شده است مثل جوانان‌ و نسلهاى نوخاسته دنياى اسلام و بعضى از مناطق ديگر عالم دنبال دينِ مجرّد از حضور سياسى و اجتماعى نيست‌.
بیانات در آغاز درس خارج فقه ۱۳۷۸/۰۶/۲۸

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif جوانان با شعار اسلام وارد میدان میشوند
سياست بسيار حساسِ تعيين‌كننده‌ى خاورميانه‌اى آمريكا بكلى شكست خورده است؛ اين را همه دارند مى‌بينند و همه به آن اعتراف ميكنند. در فلسطين شكست خوردند. مزدوران و ياران و همپيمانان نزديك خود را از دست دادند. يك روز فقط رژيم طاغوتِ فاسدِ پهلوى از دست آنها رفته بود؛ امروز رژيمهاى ديگرى از دست آنها رفتند يا در شرف از دست رفتنند؛ بنابراين متزلزلند. امروز آمريكا در منطقه‌ى غربى آسيا - يعنى همين منطقه‌ى شمال آفريقا و منطقه‌اى كه اسم آن را «خاورميانه» گذاشتند - منزوى است. امروز اسلام در اين منطقه زنده است. امروز جوانان با شعار اسلامى وارد ميدان ميشوند. يك روزى در سى سال پيش، چهل سال پيش، در همين كشورهاى شمال آفريقا، اگر كسى ميخواست از انگيزه‌هاى ملى و انقلابى حرفى بزند، به شعارهاى چپ متوسل ميشد؛ امروز اين حرفها دورافتاده است، اين حرفها به زباله‌دان تحويل داده شده است. امروز در اين منطقه، حرف رائج، سكه‌ى رائج، سخن قاطع، اسلام است و قرآن.
بیانات در دانشگاه امام حسین(ع) ۱۳۹۰/۰۳/۱۰


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif جوانان محاسبات استكبار را به هم ریخته‌اند
جوانان و جوانمردان بسيارى در كشورهاى مسلمان به نام اسلام و در آرزوى حكومت عدل اسلامى به جهاد سياسى و فرهنگى و اجتماعى روى آورده‌اند و عزم ايستادگى در برابر تحميل و سلطه بيگانگان مستكبر را در جوامع خود گسترش مى‌دهند. در مناطقى از دنياى اسلام كه نقطه اوج آن كشور مظلوم فلسطين است، مردان و زنان بى‌شمارى با بذل جان در زير پرچم اسلام و با شعار استقلال و عزت و آزادى، حماسه‌اى دايمى و همه روزه پديد آورده و قدرت‌هاى مادى مستكبر را در برابر دليرى خود، زبون ساخته‌اند. آرى، بيدارى اسلامى، محاسبات استكبارى را به هم ريخته و معادلات جهانى مطلوب مستكبران را تغيير داده است.
پيام به حجاج بيت الله الحرام ۱۳۸۲/۱۱/۰۸

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif جوان‌ها موتور حركت‌ ملتهای منطقه
بايد متوجه توطئه‌هاى دشمن بود. بايد مراقب بود انقلابهاى مردم را از آنها نربايند، راه‌ها را منحرف نكنند. از تجربه‌هاى ديگران استفاده كنيد. دشمن كارهاى زيادى ميكند براى اينكه انقلابها را منحرف كند، براى اينكه حركتها را خنثى كند، براى اينكه مجاهدتها و خونهاى ريخته‌شده را ناكام كند؛ بايد مراقب بود، بايد هوشيار بود. شما جوانها موتور اين حركتها هستيد؛ هوشيار باشيد، متوجه باشيد.
بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانى‌ «جوانان و بيدارى اسلامى» ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif برنامه‌ریزی دشمن برای نسل‌ جوان
جوان در هر جامعه و كشورى، محور حركت است.... جوان و جوانى، يكى از درخشندگى‌هاى آفرينش الهى است. دشمنان جوامع از جمله جوامع اسلامى اين نكته را خوب تشخيص داده‌اند و بخصوص روى آن انگشت گذاشته‌اند. اين مربوط به امروز نيست؛ از يك قرن پيش تاكنون اين‌گونه بوده است.

در كشورهاى اسلامى، براى ضايع كردن نسل جوان، برنامه‌ى همه‌جانبه‌يى شروع شد. مى‌دانيد كه دوران استعمار يعنى دست‌اندازى كشورهاى غربى به كشورهاى آسيايى و آفريقايى نزديك به دويست سال قبل شروع شد. آن‌ها مى‌دانستند كه اين وضع ادامه پيدا نمى‌كند، و اگر جوانان رشد كنند، بافرهنگ بشوند، بااراده باشند، نمى‌گذارند آب خوش از گلوى بيگانگان و چپاولگران پايين برود؛ لذا براى فاسد كردن نسل جوان برنامه‌ريزى كردند... البته كشورهاى اسلامى خصوصيتى داشتند، كه همان «اسلام» بود؛  اسلام و تبليغات اسلامى، جلوى آن موج سهمگين ايستاد... امروز يكى از كارهاى اساسى استكبار اين است كه نسل جوان را در كشورهاى اسلامى و هر كشور اسلامى كه بيدارتر است، بيشتر از صحنه بيرون كند.

هر حركتى كه منجر به اين بشود كه نسل جوان احساس كند بايد از صحنه‌ى مقاومت كناره بگيرد، اين حركت، با واسطه يا بى‌واسطه، مربوط به امريكا و نظام استكبارى است؛ اين يك معيار كلى است.
بیانات در ديدار دانشجويان و دانش‌آموزان، به مناسبت سيزدهم آبان ماه ۱۳۷۰/۰۸/۱۵

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif جوانان از قرآن درس بگیرند!
امروز جوانان‌ به بخشى از آيات قرآن خيلى احتياج دارند و آن، چيزهايى است كه عزت اسلام و عزت جامعه‌ى اسلامى و توحيد عملى جوامع اسلامى در آن‌هاست. جوانان‌ ما در همه جاى دنياى اسلام بايستى اين‌گونه آيات را روان و حفظ باشند و از آن‌ها درس بگيرند. حتّى من يك‌وقت به اين ائمه‌ى جماعتى كه در بعضى از كشورهاى عربى و اسلامى، آياتى را در قرائت نماز انتخاب مى‌كنند، گفتم آياتى را انتخاب بكنيد كه مى‌تواند در سرنوشت ملتهاى اسلامى به طور ويژه اثر بگذارد.

البته مردم بايد همه‌ى آيات الهى را ياد بگيرند و ياد هم مى‌گيرند، ليكن بعضى از مفاهيم قرآنى وجود دارد كه دست استعمار سعى كرده است ماها را از آن‌ها دور نگه بدارد. ما را از جهاد دور نگهداشتند. ما را از اينكه كفار نبايد بر مسلمين مسلط باشند، دور نگهداشتند. ما را از آياتى كه وحدت مسلمين در آن‌ها هست، دور نگهداشتند. همين آياتى كه الآن تلاوت شد «و ما ارسلنا من رسول الّا ليطاع باذن الله» و آياتى كه معنايش حاكميت عملى اسلام بر زندگى جوامع است، بايستى همه‌ى مردم آنها را ياد بگيرند.
بيانات در ديدار با قاريان قرآن: محمّد محمود طبلاوى، ابو العينين شعيشع و احمد رزيقى ۱۳۷۰/۰۳/۱۶

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif خودتان را آنطور كه اسلام می‌پسندد بسازید!
عزيزان من اسلام به جوانان‌ مؤمن و عالم و شجاع و سالم نيازمند است تا بتوانند در مقابل دشمنان از آن دفاع كنند و دين خدا را كه مايه‌ى سعادت انسانها است به انسانها هديه كنند. سعى كنيد خود را آن‌طور كه اسلام مى‌پسندد، بسازيد و براى آينده‌ى اسلام و مسلمين مفيد باشيد و خدا را از خود خشنود نماييد.
پاسخ به نامه‌ى يك نوجوان لبنانى ‌۱۳۷۵/۰۴/۰۴

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif توصیه به جوانان: دشمن را بشناسید!
شناختن دشمن مهم‌ است. دشمن سعى مى‌كند خود را دوست جلوه دهد و شعارهاى ملتها را عوض كند؛ كمااينكه شعار ضدّيت با صهيونيسم را در ميان بعضى از دولتمردان عرب، تبديل به يك شعار انحرافى كردند! يكى از كارهايشان تبديل كردن شعارهاست. ملت و دولتى تسليم مى‌شود كه دشمن را درست نشناسد، يا دچار فساد و بدبختى باشد؛ اما اگر دشمن‌شناسى بود كه من اين توصيه را به جوانان‌ دارم آن‌وقت شعارها،شعارهاى روشن و آگاهانه‌اى خواهد بود و آنچه كه دشمن مى‌خواهد، به فضل پروردگار به دست نمى‌آورد.
بيانات در ديدار دانشجويان و دانش‌آموزان به‌مناسبت سالروز تسخير لانه‌ى جاسوسى امريكا ۱۳۷۸/۰۸/۱۲

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif امروز افق ديد جوانان دنياى اسلام و مد نگاه آنها به سوى اسلام است
امروز دلهاى امت مسلمان نسبت به اسلام گرايش بى‌سابقه‌يى در طول قرنهاى متمادى پيدا كرده است. بعد از تسلط سياسى و فرهنگى غليظ و گسترده‌ى غرب و شرق در طول دهها سال بر كشورهاى اسلامى، امروز افق ديد جوانان دنياى اسلام و مد نگاه آنها به سوى اسلام است؛ اين يك واقعيت است؛ خود غربى‌ها و مستكبران عالم هم به اين اعتراف مى‌كنند. آنها بارها تكرار كرده‌اند كه در هر كشورى از كشورهاى اسلامى اگر انتخابات آزادى انجام بگيرد، منتخبان ملت، عناصر معتقد و پايبند به اسلام و مروج اسلام خواهند بود. براى همين است كه ادعاى دمكراسى‌خواهى غرب امروز دچار تناقض است. از يك طرف پرچم دمكراسى و مردم‌سالارى را در دست گرفته‌اند؛ از سوى ديگر جرات نمى‌كنند اين پرچم را در دنياى اسلام به معناى واقعى كلمه برافرازند؛ چون مى‌دانند در هر كشورى از كشورهاى اسلامى اگر آرا و انتخاب مردم در آن نقش پيدا كند، بدون ترديد اسلام‌خواهان زمام قدرت و حكومت را در دست خواهند گرفت و منتخبان ملت، مسلمانها خواهند بود.
بيانات در ديدار كارگزاران نظام و قشرهاى مختلف مردم‌‌ ۱۳۸۴/۰۶/۱۱

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif افقهای ناكامی صهیونیزم
بیداری اسلامى، شرق و غرب جهان اسلام را به جنب و جوش آورده و احساس هويت و شخصيت را در آنان باز آفريده است. پرچم عزت و اقتدار اسلامى در ايران به اهتزاز در آمده؛ ملت مظلوم فلسطين با تمسك به شعار اسلام، افقهاى صهيونيزم را به ياس و ناكامى انباشته؛ جوانان در كشورهاى اسلامى به ميدان مطالبات آرمانى پانهاده و در برابر تجاوزگران و مستكبران عالم تهديدى بزرگ آفريده‌اند.
پيام به كنگره‌ی عظیم حج ۱۳۸۰/۱۱/۳۰

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif امروز تاریخ بر سر یك پیچ بزرگ تاریخی است
آنچه كه من به شما جوانان عزيز و فرزندان خودم عرض ميكنم، اين است كه بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود. نشانه‌ى بزرگ و واضح اين دوران عبارت است از توجه به خداى متعال و استمداد از قدرت لايزال الهى و تكيه‌ى به وحى. بشريت از مكاتب و ايدئولوژى‌هاى مادى عبور كرده است. امروز نه ماركسيسم جاذبه دارد، نه ليبرال‌دموكراسى غرب جاذبه دارد - مى‌بينيد در مهد ليبرال‌دموكراسى غرب، در آمريكا، در اروپا چه خبر است؛ اعتراف ميكنند به شكست - نه ناسيوناليستهاى سكولار جاذبه‌اى دارند. امروز در ميان امت اسلامى، بيشترين جاذبه متعلق است به اسلام، به قرآن، به مكتب وحى؛ كه خداى متعال وعده داده است كه مكتب الهى و وحى الهى و اسلام عزيز ميتواند بشر را سعادتمند كند. اين يك پديده‌ى بسيار مبارك و بسيار مهم و پرمعنائى است.
بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانى‌ «جوانان و بيدارى اسلامى» ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif پیش به سوی هدف نهائی...
هدف نهائى را بايد امت واحده‌ى اسلامى و ايجاد تمدن اسلامى جديد بر پايه‌ى دين و عقلانيت و علم و اخلاق، قرار داد. آزادى فلسطين از چنگال درنده‌ى صهيونيستها نيز هدفى بزرگ است. كشورهاى بالكان و قفقاز و آسياى غربى پس از هشتاد سال از چنگال شوروى سابق نجات يافتند؛ چرا فلسطين مظلوم نتواند پس از هفتاد سال از اسارت صهيونيستهاى ظالم نجات يابد؟

نسل امروز كشورهاى اسلامى اين ظرفيت را دارد كه به چنين كارهاى بزرگى بپردازد. نسل جوان امروز مايه‌ى افتخار نسلهاى پيشين خويش است. به قول شاعر عرب:

قالوا: ابوالصخر من شيبان قلت لهم/كلا لعمرى ولكن منه شيبان‌
و كم اب قد علا بابن ذرى شرف/كما علا برسول الله عدنان‌

به نسل جوان خود اعتماد كنيد، روح اعتماد به نفس را در آنان زنده كنيد، و از تجربه‌هاى مجربان و پيران، آنها را بهره‌مند سازيد.
بیانات در اجلاس بین‌المللی بيدارى اسلامى‌ ۱۳۹۰/۰۶/۲۶

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif شما جوانان آن روز را خواهید دید!
بايد پيش برويم. اين حركت، [بیداری اسلامی] حركت موفقى است؛ چون آفاق روشنى دارد. افق، روشن است. آينده، آينده‌ى بسيار روشنى است. آن روزى خواهد رسيد كه امت اسلامى به حول و قوه‌ى الهى در اوج اقتدار و استقلال قرار بگيرد ... ملتهاى مسلمان با حفظ خصوصيات خود، تمايزهاى خود، در زير چتر واحد دعوت الى‌اللَّه و الى‌الاسلام قرار بگيرند؛ همه با هم باشند. آن وقت است كه امت اسلامى عزت خود را پيدا خواهد كرد.
من به شما جوانها بگويم، آينده مال شماست. شما جوانها به حول وقوه‌ى الهى و باذن‌اللَّه آن روز را خواهيد ديد و ان‌شاءاللَّه افتخارات خودتان را به نسلهاى بعد از خودتان تحويل خواهيد داد.
بيانات در ديدار شركت‌كنندگان در اجلاس جهانى‌ «جوانان و بيدارى اسلامى» ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=18818





+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

درباره ی ما

بر رشته های معجر زهرا(س) قسم سید علی خنجر به حنجر می زنم گر تو هوای سرکنی
نویسندگان
عمار
پیوند های وبلاگ
هادي نت شبكه مجازي امام هادي
ايكس شبهه: پاسخگويي آنلاين به شبهات
پايگاه فرهنگي خبري حماسه
پايگاه مداحي كربلايي محسن احمدي
.: گل نرگس :.
مشتاقان كربلا
در قلمرو آفتاب
صهيون پژوه
طب سنتي
با ولایت تا شهادت..::: اللهم عجل لولیک الفرجهم :::..
هیئت عاشقان حضرت زهرا(س)
زمين ديگر جاي ماندن نيست
مداحی
پورتال جنبش مصاف
وبلاگ استاد رائفی پور
موسسه موعود
شیعه تی وی
علمدار 133
الغوث
کیهان
رئیس جمهور مجازی
وعده صادق
نقد فرقه ضاله دين نماي قرن
مبارز کلیپ
مدافع کلیپ
انصار کلیپ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم و آدرس iamammar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی آنلاین
طراحی سایت
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 38998
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2


value="http://goftomanedini.net/up/ammar.swf" />
Powered by LOXBLOG
Designed by Web-Tools.IR
خروجی وبلاگ

قالب وبلاگ

بازی آنلاین

دانلود

دانلود

بازی آنلاین

بازی آنلاین

نیوزفا - خبر

عکس

طراحی سایت

دانلود

قالب وبلاگ

اسکریپت