ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونیک | طراح قالب
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
قالب وبلاگ
موضوعات
مهدويت
شميم كوثر
ولايت نامه
معلم مطهر
جنگ نرم
بصیرت
بيداري اسلامي
مقالات ويژه
شعر
ستیز با فتنه
حجاب
با شهدا
طب سنتي وسلامتي
English
فراماسونري
آرشیو مطالب
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
پیوند های روزانه
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آقا(امام خامنه ای)
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
هرسال يك نام(مقاله ويژه)

"بسم الله الرحمن الرحيم"

هرسال يك نام

كاري از وبلاگ منم عمار

نوشته شده توسط عمار

 

نامگذاري براي هر سال يكي از مهمترين ابتكارات امام خامنه اي است. در ابتداي هر سال ايشان يك اسم براي  سال انتخاب مي نمايند البته نه يك اسم محض و عادي،  يعني اينگونه نيست كه ايشان فقط خواسته باشند اسمي براي سال انتخاب كنند كه جنبه تبليغاتي داشته باشد.  بلكه در هر سال ايشان با مد نظر قرار دادن يكي از مهمترين آرمانهاي انقلاب اسلامي نام سال  را انتخاب مي كنند. با دنبال كردن فرمايشات ايشان در اول سال رئوس كلي براي رسيدن به اين هدف ترسيم مي شود.  در طول سال در ادامه روند  به بيان آنچه مورد نظرشان بوده ،جزييات و هدف ازاين نامگذاري مي پردازند.

نكته قابل توجه اين است كه با پايان يافتن سال اين هدف نبايد فراموش گشته بلكه بايد تداوم داشته باشد. چناچه ايشان در ابتداي هرسال اشاره اي به سال قبل نموده و مي فرمايند كه امسال نيز مجددا بايد به مانند سال قبل به كار وتلاش در راه رسيدن به آن هدف ادامه داده و همان رويه را با همان جهد دنبال كنيد. سپس ايشان هدفي جديد براي سال جديد اعلام مي نمايند. در واقع به اهداف سالهاي قبل هدفي ديگر اضافه نموده كه بايد در راستاي يكديگر دنبال شوند. به طور مثال امسال سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ناميده شده است،ايشان در پيام نوروزي ضمن تبريك سال نو فرمودند كه سال جهادي اقتصادي تمام نگشته است (نامي كه براي سال گذشته انتخاب شده بود) بلكه امسال نيز سال جهاد اقتصادي است و شما بايد به جهاد در عرصه اقتصاد ادامه دهيد و در عين حال به توليد ملي بپردازيد و از كار و سرمايه ايراني نيز حمايت كنيد.

آنچه در روند اين نامگذاري ها بايد بدان توجه نمود اينست كه هدفي كه با انتخاب اسم براي سال مشخص مي گردد، در واقع يكي از اهدافي است كه هماره بايد مد نظر بوده و باشد و اينگونه نيست كه هدفي باشد براي يك مدت كوتاه و سپس هدفي ديگر. بلكه هر سال يكي از مسايلي كه براي پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي لازم است برجسته مي گردد كه گاهي ممكن است مغفول واقع گشته يا به آن توجه كافي نشده باشد. البته نبايد از شرايط خاص سياسي ،فرهنگي،......در انتخاب نام چشم پوشيد چه كه خود اين مطلب كه هر هدف و مطلبي كي،كجا ودر چه شرايطي مطرح گردد نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است. مقام عظماي ولايت كه همچون امام راحل هوشيارانه اوضاع امت را رصد مي نمايند با توجه به نياز،هدف را نشان داده و امت را بدان سو راهنمايي مي كنند.

در طول اين سالياني كه اين روند توسط امام خامنه اي ابداع شده،در پاره اي از موارد ديده مي شود كه با اين اسامي فقط به صورت شعاري برخورد شده و تنها با اموري همچون برگزاري همايش،چسباندن بنر و پارچه و...از كنار اين مسئله به سادگي عبور شده است چه از جانب دستگاه هاي دولتي و چه از جانب مردم ونهادهاي خصوصي وغيره. البته اين امور نيز به جاي خود لازم است. بايد براي نيل به اهداف همايش برگزار نمود ، برنامه ريزي كرد و نتايج را به اطلاع ملت رساند. صد البته نصب بنر و پارچه در ميادين،بزرگراه ها،ادارات و... كه فرمايشات مقام معظم رهبري را جلوي چشمان ما قرار دهد جاي خود را دارد . اما به شرطي كه اين امور به  موضوع اصلي تبديل نشده،هزينه اضافي تحميل نكند و موضوع اصلي را به حاشيه نبرده وما را از آن دور نسازد. بايد توجه نمود برپايي همايش و جلسه و....در حد ضرورت باشد و در ان تا حد ممكن از حواشي كاسته و راهكارهاي عملي ارائه شود و پس از آن همه در پي تحقق آن برنامه ها برآيند.

در اين ميان نبايد از كارشكني ها و توطئه هاي دشمنان خارجي و داخلي غافل شد. چه كه بسياري از آنان دوست ندارند پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي را ببينند و لذا از هر طريقي وارد مي شوند و سعي خود را در جهت به حاشيه بردن و به فراموشي سپردن اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي  بكار مي برند. اين توطئه ها و كارشكني ها از تحريم هاي بي اثر غربي ها شروع شده و تا كارشكني و توطئه پراكني عده اي در داخل ادامه داشته و حتي به فضاي اينترنت و سايبر نيز كشيده مي شود. لذا عموم مسئولين ومردم بايد در تمامي جبهه ها اعم از خارجي، داخلي و مجازي و سايبري آمادگي كامل داشته باشند تا بتوانند علاوه بر  خنثي كردن توطئه ها در جهت اهداف خويش نيز حركت نمايندو اين گونه نباشد كه تمامي نيروها و ظرفيت صرف مقابله با دشمن گردد.با برنامه ريزي درست، دقيق و حساب شده هم بايد توطئه و كارشكني ها را خنثي كرد و هم رو به جلو حركت كرد.

پس بايد سلسله نامگذاري ها را در راستاي يكديگر ديد و به تمامي اهداف انديشيد. از برخورد اسمي و شعاري، همانگونه كه خود مقام معظم رهبري فرمودند، پرهيز كرد و با آگاه سازي همگاني اعم از مسئولين در تمامي دستگاه ها و آحاد ملت با تمامي قوا و ظرفيت به سمت هدف حركت نمود و امام جامعه را ياري كرد.

اللهم عجل لوليك الفرج

التماس دعا

يا علي مدد

عمار





+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

درباره ی ما

بر رشته های معجر زهرا(س) قسم سید علی خنجر به حنجر می زنم گر تو هوای سرکنی
نویسندگان
عمار
پیوند های وبلاگ
هادي نت شبكه مجازي امام هادي
ايكس شبهه: پاسخگويي آنلاين به شبهات
پايگاه فرهنگي خبري حماسه
پايگاه مداحي كربلايي محسن احمدي
.: گل نرگس :.
مشتاقان كربلا
در قلمرو آفتاب
صهيون پژوه
طب سنتي
با ولایت تا شهادت..::: اللهم عجل لولیک الفرجهم :::..
هیئت عاشقان حضرت زهرا(س)
زمين ديگر جاي ماندن نيست
مداحی
پورتال جنبش مصاف
وبلاگ استاد رائفی پور
موسسه موعود
شیعه تی وی
علمدار 133
الغوث
کیهان
رئیس جمهور مجازی
وعده صادق
نقد فرقه ضاله دين نماي قرن
مبارز کلیپ
مدافع کلیپ
انصار کلیپ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم و آدرس iamammar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی آنلاین
طراحی سایت
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 38990
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2


value="http://goftomanedini.net/up/ammar.swf" />
Powered by LOXBLOG
Designed by Web-Tools.IR
خروجی وبلاگ

قالب وبلاگ

بازی آنلاین

دانلود

دانلود

بازی آنلاین

بازی آنلاین

نیوزفا - خبر

عکس

طراحی سایت

دانلود

قالب وبلاگ

اسکریپت